Portal pracowniczy

Portal pracowniczy

Działy kadrowe w firmach, oprócz wykonywania swoich codziennych zadań, muszą odpowiadać na tysiące pytań pracowników. Pytania te dotyczą dni urlopu, wysokości wynagrodzenia czy rozliczania delegacji. Pytania zadają różne osoby, różną drogą zarówno mailowo, jak i na czacie, a także w różnych momentach. Czy istnieje sposób na usprawnienie procesu zadawania pytań i udzielania odpowiedzi na linii pracownik – dział kadr?

Rozwiązaniem może być dedykowany, zaawansowany portal pracowniczy, który zautomatyzuje część pracy działu kadr. W jaki sposób? Portal pracowniczy wprowadza tzw. samoobsługę pracowniczą. Na bieżąco zlicza i uaktualnia dane, a pracownicy mogą sami sprawdzać interesujące ich rzeczy, typu podgląd aktualnego grafiku pracy, rozliczanie delegacji, sprawdzanie wysokości wynagrodzenia, sprawdzanie ile dni urlopu mają jeszcze do dyspozycji oraz śledzenie procesu akceptacji wniosków urlopowych itp. Dedykowane narzędzie IT – portal pracowniczy – można dostosować do branży, w jakiej działa firma. Pomaga on usprawnić komunikację wewnętrzną pomiędzy pracownikami, a także pozwala na zaoszczędzenie czasu w dziale kadr.


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 1 (ostatnio: 09.11.2019 13:41:59)

Podlinkuj wpis:

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.