Łatwy sposób na organizowanie pracy w biurze

Łatwy sposób na organizowanie pracy w biurze

Praca w biurze jest zazwyczaj wielowątkowa, bywa chaotyczna, zadań jest wiele i często nie są ze sobą powiązane. Żeby skutecznie zarządzać tak dużą ilością różnych danych, potrzebne są nam sposoby na organizacje. Jednym z takich sposobów są popularne, papierowe karteczki biurowe . Są niewielkie, zazwyczaj kilkucentymetrowe, kolorowe lub białe, ich ilość w bloczku waha się między 500, a 1000. Łatwo oddzielić je od siebie, dzięki czemu na każde zadanie, każdą myśl możemy przeznaczyć oddzielną karteczkę biurową . Samoprzylepne karteczki biurowe dają nam dodatkową możliwość przyklejania ich do przedmiotów obecnych w biurze, do tablicy i do ściany. Tak pooznaczana przestrzeń biura pomaga nam pamiętać o priorytetach oraz błahostkach, o których regularnie zapominamy. Karteczki biurowe sprawdzają się także podczas rozmów telefonicznych, gdy potrzebujemy szybko coś ręcznie zapisać lub namalować. Mogą służyć także jako system komunikacji w biurze. Możemy przekazać koleżance lub koledze ważną informacje, o której chcemy, aby na pewno pamiętał. Po wykonaniu zadania karteczkę można po prostu wyrzucić, pozbyć się z przestrzeni biurka. W ten sposób wizualnie organizowana przestrzeń staje się samospełniająca się przepowiednią.


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 2 (ostatnio: 13.09.2018 22:46:51)

Podlinkuj wpis:

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.