Automatyzacja sprzedaży

Automatyzacja sprzedaży

Czy wiesz, w jaki sposób automatyzacja sprzedaży może zmniejszyć liczbę pracowników, zarazem poprawiając jakość obsługi klienta w Twojej firmie? Blondie Consulting proponuje te możliwości przy minimalnym wkładzie pracy ze strony Klienta. Jako przykład podajmy firmę kwiatową, jednego z klientów Blondie. Dzięki wprowadzeniu zaawansowanej automatyzacji sprzedaży ( w tym zawiera się zarządzanie dokumentami, obsługa klienta i usługi kurierskie) firma mogła zmniejszyć liczbę pracowników z 24 do 7. Zarazem zwiększyła się liczba dostarczanych produktów i obsługiwanych klientów. W jaki sposób było to możliwe? Przede wszystkim dzięki automatyzacji księgowości, list pakowania czy śledzeniu produkcji, a nawet planowaniu tras podczas dostarczania skrzynek z kwiatami.

Warto wspomnieć, jak proste w obsłudze są systemy, które pomagają przeprowadzić automatyzację sprzedaży. Dzięki nim cały Twój zespół będzie zaangażowany w pracę już od pierwszego dnia! AmoCRM to najłatwiejszy w użyciu CRM dostępny na polskim rynku. Jego interfejs jest intuicyjny, dzięki czemu nie trzeba przeprowadzać skomplikowanych wdrożeń, szkoleń ani rezerwować czasu na mniej produktywny okres adaptacji. Automatyzacja sprzedaży na taką skalę? Tylko z Blondie.


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Podlinkuj wpis:

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.